SERVICEAVTALE ?

Service og teknisk oppfølging av maskinene er viktig, både for å sikre stabil drift og gode kaffeleveranser.  Vi har erfarne serviceteknikere, og tilbyr både faste serviceavtaler og enkeltstående serviceoppdrag. Kontakt oss for å avtale service på din maskin

Høy kompetanse og landsdekkende service

JDE Professional har serviceteknikere med høy kompetanse og lang erfaring. I tillegg til god teknisk innsikt, er de også meget dyktige til å finjustere maskinene, for å sikre den aller beste smaken for deg.  Vi er klare til å gi deg som kunde den beste servicen, uansett problem og hvor i landet du befinner deg. Som kunde av oss skal du føle deg trygg på at du får hjelp hvis du skulle få  problemer med kaffemaskinen.

 

Hva omfatter vår serviceavtale?

 Serviceavtalene omfatter følgende ytelser:

  • Fri teknisk service
  • Grundig rens av maskiner
  • Årlig teknisk ettersyn av bryggerenhet og alle slitedeler
  • Alle reservedeler
  • Anvendelse av originale reservedeler i henhold til produsentens forskrifter
  • Nødvendige preventive tiltak
  • Våre serviceteknikere sørger for montering og opplæring i bruk av maskinene
  • Avtalen gir produktgaranti gjennom hele avtaleperioden, inntil 5 år.

Vi sørger for å ha riktige reservedeler til deres maskiner tilgjengelige, slik at vi raskt kan bytte ut deler om det skulle bli nødvendig.

Daglige oppgaver som tømming av grut, gjennomskylling av maskinen og påfylling av kaffebønner og ingredienser, foreslår vi at løses av deres dedikerte personell på stedet. Vi gir god opplæring til disse. Det medfølger også en enkel og grundig brukerveiledning til maskinene, og de er enkle å vedlikeholde.

Kaffesenter og responstid

Vi tilbyr service og support hverdager 08 – 16.
Driftsproblemer på en maskin varsles på e-post til no-professional@jdecoffee.com eller på telefon 815 52 333. Serviceteknikerne får beskjed om hvem som har varslet, kort om hva som er problemet og frist for service. De rykker ut så raskt de har anledning, og innenfor avtalt frist.