- Gratis frakt ved kjøp over 5000 kr
- Landsdekkende service
- Vi hjelper deg gjerne på 800 800 15
Visste du at kundeloyalitet skapes i høyere grad ved god kundeservice enn ved å gi kundene rabatt, og at det tar mye mer enn én god opplevelse til for å veie opp for én dårlig opplevelse? Her får du åtte fakta om salg og fastholdelse av kunder.
95% av små og mellemstore bedrifter mener at kundene deres finner dem igjennem anbefalinger fra tidligere kunder.
Det koster 6-7 ganger så mye å skaffe en ny kunde som det koster å beholde en eksisterende kunde.
34% mener at eksepsjonell kundeservice 24/7 er den beste måten en bedrift kan skape loyalitet på. Kun 13% vil heller ha rabatt.
80% av kaffedrikkende dansker husker om de får servert god eller dårlig kaffe når de besøker en annen arbeidsplass.
Det tar 12 positive opplevelser å veie opp for én negativ opplevelse.
70% av kjøpsopplevelser er baseret på hvordan kundene føler at de blir behandlet.
En 2% stigning i kundefastholdelse har samme effekt som å skjære omkostningene dine med 10%
55% av forbrukere er villige til å betale mer hvis kundeservices er bedre.